Convocatòria per a la concesió de beques de suport a l'escolaritat, curs 2018-2019. - Boletín Oficial de Barcelona de 01-06-2018

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  • Boletín: Boletín Oficial de Barcelona
  • Tipo: Becas
  • Plazo: Ver Detalles , 01/06/2018 hasta ----
  • Beneficiarios: Administraciones públicas, Particulares
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Convocatoria para la concesión de becas de apoyo a la escolaridad, curso 2018-2019.

BDNS(Identif.): 400772.

1. Indicación de la aprobación de las Bases Reguladoras y Diario Oficial donde se han publicado

Por acuerdo del Pleno del Ayuntamiento de feche 21 de marzo de 2018 fueron aprobadas las Bases Reguladoras para la concesión por parte del Ayuntamiento a través del Departamento de Servicios Sociales, de subvenciones destinadas a financiar becas de apoyo a la escolaridad en el curso 2018-2019.

Estas Bases Reguladoras fueron objeto de publicación en el Boletín Oficial de la Provincia de Barcelona de fecha 11 de abril de 2018.

2. Cuantía total máxima de las subvenciones a otorgar y consignación presupuestaria

El presupuesto máximo que se destinará este año 2018 para la concesión de las subvenciones reguladas en las presentes bases reguladoras será de 12.000,00 euros y correrá a cargo de las aplicaciones presupuestarias 1/2310/48000.

3. Objeto, condiciones y finalidad de las subvenciones

El objeto de estas bases es regular y fijar los criterios y el procedimiento de solicitud, tramitación, concesión, cobro y justificación de las subvenciones destinadas a dar apoyo a la escolaridad de los menores del municipio y a sus familias, que el Ayuntamiento de Viladecavalls otorga para el curso 2018/2019.

Estas subvenciones van destinadas a cubrir los gastos derivados de la escolarización de los menores en los niveles de educación infantil, primaria y secundaria obligatoria.

Las modalidades de subvenciones de apoyo a la escolaridad se desglosan de la siguiente forma:

A. CUOTA DE MATERIAL ESCOLAR Y LIBROS DE PRIMARIA.

B. RECURSOS PEDAGÓGICOS DE SECUNDARIA cursos 2º, 3º y 4 (Libros digitales + material) // ORDENADORES grupos de 1º de la ESO.

C. SALIDAS ESCOLARES DE PRIMARIA Y SECUNDARIA.

4. Procedimiento de concesión

El procedimiento de concesión de las subvenciones reguladas en las presentes Bases Reguladoras será el procedimiento de concurrencia competitiva.

El extracto de la convocatoria que regirá este procedimiento se publicará, a través de la Base de Datos Nacional de Subvenciones y en el BOP.

5. Requisitos de los/las beneficiarios/as y forma de acreditarlos

1.- Podrán ser beneficiarios/as de estas subvenciones las personas físicas que tengan que realizar la actividad que fundamenta su otorgamiento, siempre que no estén afectadas por ninguna de las prohibiciones contenidas en el art. 13 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones (en adelante LGS), y reúnan las siguientes condiciones:

' Cualquier familia con hijos de 3 a 16 años, que estén empadronados en el municipio de Viladecavalls y escolarizados en los centros educativos públicos del municipio de Viladecavalls.

Requisitos de los solicitantes:

No haber sido condenado mediante sentencia firme a la pena de pérdida de la posibilidad de obtener subvenciones o ayudas públicas.

No tener la residencia fiscal en un país o territorio calificado reglamentariamente como paraíso fiscal.

No haber sido objeto de ninguna resolución firme de carácter sancionador en relación con la pérdida de la posibilidad de obtener subvenciones según esta Ley General de subvenciones o la Ley General Tributaria.

Estar al corriente de pago de las obligaciones por reintegro de subvenciones.

Estar al corriente de la parte que le corresponde pagar por el concepto que solicita la ayuda.

2.- La concurrencia de estos requisitos se acreditará en el momento de presentar la solicitud, mediante la presentación de los documentos que se indican en el artículo siguiente.

6. Documentación a aportar

Para que las solicitudes sean consideradas y evaluadas junto al modelo normalizado de solicitud (anexo 1) se debe adjuntar, en el período establecido para ello, la siguiente documentación:

Documentación económica de todos los miembros de la unidad familiar de edad igual o mayor de 16 años (Se presentará originales y fotocopias):

Las hojas de salario o certificado equivalente de los últimos 3 meses inmediatamente anteriores a la presente solicitud.

En caso de encontrarse en paro, certificado del SEPE con la cuantía de la prestaciones y / o subsidios que perciben. Se puede solicitar o descargar a través de www.sepe.es y / o llamando al teléfono 901 119 999.

Pensionistas: certificado de pensión del año en curso (fotocopia).

Sentencia de separación / divorcio y convenio regulador (debidamente sellado por Juzgados). En caso de incumplimiento de la obligación de pago de la pensión de alimentos, documentación acreditativa de la reclamación de la pensión de alimentos. Si no se lleva este documento, se contará la pensión como un ingreso más (fotocopia).

Autónomos o empresarios: la última declaración del IRPF (fotocopia).

En caso de no poder acreditar ninguna de las anteriores circunstancias, declaración jurada de ingresos (Anexo 2).

El último recibo de la hipoteca o del alquiler de la vivienda de residencia del alumno / a (original y fotocopia)

Informe de vida laboral actualizado (fotocopia).

Datos familiares (Se presentará originales y fotocopias):

Libro de familia.

Carnet de familia numerosa y monoparental vigente.

DNI, NIE o pasaporte del solicitante y de las personas de edad igual o mayor de 16 años que conviven en la unidad familiar.

En caso de representación legal o acogida del alumno, documentación acreditativa de este hecho (fotocopia).

En caso de discapacidad física, psíquica o sensorial de algún miembro de la unidad familiar, certificado de disminución emitido por el CAD, o la resolución del grado de dependencia (fotocopia).

En caso de enfermedad grave de algún miembro de la unidad familiar, informes médicos u otros documentos que lo acrediten (fotocopia).

Modelo declaración jurada cumplimiento requisitos (Anexo 3).

Modelo solicitud transferencia datos bancarios (Anexo 4) Sólo cumplimentar en caso de que los datos bancarios sean diferentes a los del año anterior.

Es imprescindible que las solicitudes sean firmadas por los padres, tutores legales o personas encargadas temporalmente o definitivamente de la guarda legal del/la menor, haciendo constar que los datos aportados son ciertos.

Hay que rellenar una solicitud por hijo/a. Indicar el curso escolar que hará el niño/a. Hay que rellenar completamente la solicitud. Hay que adjuntar toda la documentación exigida.

La presentación de solicitudes supone la aceptación íntegra de estas bases. Dicha documentación deberá presentarse en cualquiera de las lenguas cooficiales de Cataluña, irá debidamente firmada por el solicitante y será original o copia debidamente autenticada.

7. Plazo, forma y lugar de presentación de las solicitudes

El plazo de presentación de solicitudes se establece del 4 de junio al 19 de junio de 2018 mediante convocatoria única.

Las solicitudes podrán presentarse por escrito mediante la cumplimentación del modelo normalizado, que será firmado por el interesado/a o por el representante legal.

El modelo normalizado de solicitud, así como el de todos los documentos exigidos en el artículo 5 de las Bases Reguladoras podrá encontrarse en la web municipal y en la Oficina de Atención al Ciudadano situada en la calle Antoni Soler y Hospital, 7-9.

Las solicitudes conjuntamente con la documentación exigida en el artículo 5 de las Bases Reguladoras deberán presentarse en la Oficina de atención al ciudadano.

Se hará difusión de las bases y de la convocatoria mediante circulares a las escuelas municipales, guardería y publicándolo en la web municipal.

También se podrán presentar en cualquiera de los lugares previstos en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

8. Rectificación de defectos u omisiones en la documentación.

En caso de que la documentación presentada sea incorrecta o incompleta, se requerirá al/a la beneficiario/a, para que en el plazo de diez días hábiles a partir del día siguiente a la notificación, proceda a su rectificación o a las enmiendas necesarias, con la indicación de que si no lo hace así se entenderá desistido de su solicitud.

Transcurrido este plazo, sino se aporta documentación se declarará desistido de su petición. El Ayuntamiento podrá exigir cualquier otro documento administrativo que considerara conveniente en relación con las solicitudes presentadas.

9. Órganos competentes para la instrucción y propuesta de concesión

El órgano responsable de la Instrucción del procedimiento para el otorgamiento de las ayudas de apoyo a la escolaridad será la coordinadora del equipo de Servicios Sociales.

La propuesta de concesión de las subvenciones será elaborada por una comisión de valoración de las solicitudes formada por las siguientes personas:

Coordinadora de Servicios Sociales Secretaria municipal Interventora municipal El procedimiento a seguir por la Comisión de valoración será:

Puntuar los criterios a valorar según se detalla en el artículo 9 de las Bases Reguladoras.

La cuantía de la subvención asignada, vendrá determinada por el total de solicitudes presentadas que hayan obtenido puntuación mínima exigida, valorada de acuerdo a las Bases Reguladoras. Esta Comisión emitirá un informe y la instructora realizará propuesta de resolución y lo elevará al órgano responsable de la resolución, que en este caso es la Alcaldesa, quien tiene la competencia para otorgar o denegar motivadamente, las subvenciones hasta un importe de 30.000,00 euros, de conformidad con las bases de ejecución del presupuesto municipal.

El órgano competente para la concesión podrá, discrecionalmente, dejar desierto el concurso o no agotar el crédito total previsto.

10. Plazo de resolución y de notificación

El plazo para el otorgamiento de las subvenciones será, como máximo, de seis meses a contar desde la fecha de cierre del período de presentación de solicitudes.

Una vez acordada la concesión de las subvenciones, éstas serán notificadas a los interesados en un plazo máximo de 10 días desde la fecha de aprobación de la resolución, de acuerdo con lo previsto en Ley 39/2015, de 1 de octubre, de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

La falta de resolución dentro del plazo indicado tendrá efectos desestimatorios.

11. Régimen de recursos

La resolución del procedimiento pone fin a la vía administrativa, y contra la misma puede interponerse recurso contencioso administrativo en el plazo de dos meses a contar desde el día siguiente a su notificación.

Alternativamente y de forma potestativa, se puede interponer un recurso de reposición ante el mismo órgano que la ha dictado en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente a su notificación.

12. Criterios objetivos de otorgamiento de la subvención

DATOS FAMILIARES

Número de hijos (menores de 16 años) 1 hijo 0,5 puntos 2 hijos 1 punto 3 hijos 1,5 puntos 4 hijos o más 2 puntos

Familia monoparental 1 punto

Familia numerosa 1 punto

DATOS ECONÓMICOS

Especificar todos los ingresos mensuales de la unidad familiar.

Habrá calcular la renta per cápita, sumando los ingresos mensuales de la unidad familiar, restando el importe del gasto en concepto de vivienda (alquiler y / o hipoteca) en un máximo de 600 € y dividirlo entre el número de miembros de la unidad familiar.

Suma ingresos líquidos - Gastos vivienda (hasta un máximo de 600,00€ ) ______________________________________________________________ Renda por cápita = Número de miembros de la unidad familiar

De la renta per cápita se puntuará:

Hasta 113,82 € mensuales De 113,82 a 227,64 € mensuales De 227,64 a 341,47 € mensuales De 341, 47 a 455,29 € mensuales Más de 455,86 € mensuales

12 puntos 10 puntos 8 puntos 6 puntos No se sigue valorando

Situación laboral

- Progenitor / a en paro 01 punto

Ajuntament de Viladecavalls

Extracto de la convocatoria registrado en la Base de Datos Nacional de Subvenciones

DATOS SOCIALES

Falta de apoyo social y familiar Discapacidad/Dependencia/Problemas graves de salud Dificultades relaciones familiares Proceso de separación de pareja / Separación menos 1 año Infancia y adolescencia en situación de vulnerabilidad Condiciones precarias de la vivienda, hacinamiento Actividades marginales Dificultades asociadas a un paro de larga duración Aspectos a valorar por los profesionales de servicios sociales básicos 0,5 puntos 0,5 puntos 0,5 puntos 0,5 puntos 0,5 puntos 0,5 puntos 0,5 puntos 0,5 puntos Hasta 2 puntos

Dependiendo de la modalidad de subvención, la puntuación mínima para su obtención varía.

CUOTA MATERIAL ESCOLAR Y LIBROS PRIMARIA. Para optar a la ayuda debe tener un mínimo de 8 PUNTOS.

El importe de la ayuda será la cantidad resultante de dividir la cantidad destinada al presupuesto entre las personas que han obtenido una puntuación superior o igual a 8 puntos. La diferencia entre la ayuda concedida y el coste del concepto subvencionado será asumida por el solicitante.

RECURSOS PEDAGÓGICOS SECUNDARIA (Libros digitales + material) // Programa 1X1 de la Generalidad de Cataluña (1º ESO).Para optar a la ayuda debe tener un mínimo de 10 PUNTOS.

El importe de la ayuda será la cantidad resultante de dividir la cantidad destinada al presupuesto entre las personas que han obtenido una puntuación superior o igual a puntos. La diferencia entre la ayuda concedida y el coste del concepto subvencionado será asumida por el solicitante.

SALIDAS ESCOLARES PRIMARIA y SECUNDARIA. Para optar a la ayuda debe tener un mínimo de 14 PUNTOS.

El importe de la ayuda será la cantidad resultante de dividir la cantidad destinada al presupuesto entre las personas que han obtenido una puntuación superior o igual a 14 puntos. La diferencia entre la ayuda concedida y el coste del concepto subvencionado será de asumida por el solicitante.

13. Medios de notificación o publicación

La resolución se hará pública en el tablón de anuncios del Ayuntamiento, la página web municipal y se notificará individualmente a cada solicitante; además, se comunicará resolución de todos los otorgamientos de subvención a la Escuela Roc Rosella, Escuela Roc Blanc e Instituto de Viladecavalls respectivamente.

Viladecavalls, 21 de mayo de 2018 La alcaldesa, Francesca Berenguer Priego

BDNS(Identif.): 400772.

1. Indicació de l? aprovació de les Bases Reguladores i Diari Oficial on s? han publicat

Per acord del Ple de l? Ajuntament de data 21 de març de 2018, van ser aprovades les Bases Reguladores que regeixen la concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva pel suport a l? escolaritat curs 2018-2019.

Aquestes Bases van ser objecte de publicació al Butlletí Oficial de la Província de data 11 d? abril de 2018.

2. Quantia total màxima de les subvencions a atorgar i consignació pressupostària

El pressupost màxim que es destinarà aquest any 2018 per a la concessió de les subvencions regulades en les presents bases reguladores serà de 12.000,00€ i anirà a càrrec de les aplicacions pressupostàries 1/2310/48000.

Ajuntament de Viladecavalls

Extracto de la convocatoria registrado en la Base de Datos Nacional de Subvenciones

3. Objecte, condicions i finalitat de les subvencions

L? objecte d? aquestes bases és regular i fixar els criteris i el procediment de sol·licitud, tramitació, concessió, cobrament i justificació de les subvencions destinades a donar suport a l? escolaritat dels infants del municipi i a les seves famílies que l? Ajuntament de Viladecavalls atorga per al curs 2018/2019.

Aquestes subvencions van destinades a cobrir despeses derivades de l? escolarització dels infants als nivells d? educació infantil, primària i secundària obligatòria.

Les modalitats de subvencions de suport a l? escolaritat es desglossen de la següent manera:

A. QUOTA DE MATERIAL ESCOLAR I LLIBRES DE PRIMÀRIA.

B. RECURSOS PEDAGÒGICS SECUNDÀRIA cursos 2on, 3er i 4t (Llibres digitals + material) // ORDINADORS grups de 1er de la ESO.

C. SORTIDES ESCOLARS DE PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA.

4. Procediment de concessió

El procediment de concessió de les subvencions regulades a les presents Bases Reguladores serà el procediment de concurrència competitiva.

L? extracte de la convocatòria que regirà aquest procediment es publicarà, a través de la Base de Dades Nacional de Subvencions i al BOP.

5. Requisits per a la sol·licitud i forma d? acreditar-los

1.- Podran ser beneficiaris/àries d? aquestes subvencions les persones físiques que hagin de realitzar l? activitat que fonamenta el seu atorgament, sempre que no estiguin afectades per cap de les prohibicions contingudes a l? art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (en endavant LGS), i reuneixin les següents condicions:

ýÿ Qualsevol família amb fills de 3 a 16 anys, que estiguin empadronats al municipi de Viladecavalls i escolaritzats en els centres educatius públics del municipi de Viladecavalls.

Requisits dels sol·licitants:

No haver estat condemnat mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d? obtenir subvencions o ajuts públics.

No tenir la residència fiscal en un país o un territori qualificat per reglament com a paradís fiscal.

No haver estat objecte de cap resolució ferma de caràcter sancionador en relació amb la pèrdua de la possibilitat d? obtenir subvencions segons aquesta Llei General de subvencions o la Llei general tributària.

Estar al corrent de pagament de les obligacions per reintegrament de subvencions.

Estar al corrent de la part que li pertoca pagar pel concepte que sol·licita ajut.

2.- La concurrència d? aquests requisits s? acreditarà en el moment de presentar la sol·licitud, mitjançant la presentació dels documents que s? indiquen a l? article següent.

6. Documents que han d? acompanyar la sol·licitud

Per tal que les sol·licituds siguin considerades i avaluades juntament al model normalitzat de sol·licitud (annex 1) cal adjuntar, en el període establert per fer-ho, la documentació següent:

Documentació econòmica de tots els membres de la unitat familiar d? edat igual o major de 16 anys (Cal presentar originals i fotocòpies):

Els fulls de salari o certificat equivalent dels últims 3 mesos immediatament anteriors a la present sol·licitud.

En cas de trobar-se a l? atur, certificat del SEPE amb la quantia de la prestacions i/o subsidis que estan perceben. Es pot sol·licitar o descarregar a través de www.sepe.es i/o trucant al telèfon 901.119.999 .

Pensionistes: certificat de pensió de l? any en curs (fotocòpia).

Sentencia de separació/divorci i conveni regulador (degudament segellat per Jutjats). En cas d? incompliment de l? obligació de pagament de la pensió d? aliments, documentació acreditativa de la reclamació de la pensió d? aliments. Si no es porta aquest document, es comptarà la pensió com un ingrés més (fotocopia).

Autònoms o empresaris: la última declaració de l? IRPF (fotocopia).

En cas de no poder acreditar cap de les anteriors circumstàncies, declaració jurada d? ingressos (Annex 2).

El darrer rebut de la hipoteca o del lloguer de l? habitatge de residència de l? alumne/a ( original i fotocòpia)

Informe de vida laboral actualitzat (fotocopia).

Dades familiars (Cal presentar originals i fotocòpies):

Llibre de família.

Carnet de família nombrosa i monoparental vigent.

DNI, NIE o passaport del sol·licitant i de les persones d? edat igual o major de 16 anys que conviuen en la unitat familiar.

En cas de representació legal o acolliment de l? alumne, documentació acreditativa d? aquest fet (fotocopia).

En cas de discapacitat física, psíquica o sensorial d? algun membre de la unitat familiar, certificat de disminució emès pel CAD, o la resolució del grau de dependència (fotocopia).

En cas de malaltia greu d? algun membre de la unitat familiar, informes mèdics o altres documents que ho acreditin (fotocopia).

Model declaració jurada compliment requisits (Annex 3)

Model sol·licitud transferència dades bancàries (Annex 4) Només complimentar en cas que les dades bancàries siguin diferents a les de l? any anterior.

És imprescindible que les sol·licituds siguin signades pels pares, tutors legals o persones encarregades temporalment o definitivament de la guarda legal del/la menor, fent-hi constar que les dades aportades són certes.

Cal omplir una sol·licitud per fill/a. Cal indicar el curs escolar que farà el nen/a. Cal omplir completament la sol·licitud. Cal adjuntar tota la documentació exigida.

La presentació de sol·licituds suposa l? acceptació íntegra d? aquestes bases.

L? esmentada documentació haurà de presentar-se en qualsevol de les llengües cooficials de Catalunya, anirà degudament signada pel sol·licitant i serà original o còpia degudament autenticada.

7. Termini, forma i lloc de presentació de les sol·licituds

El termini de presentació de sol·licituds s? estableix del 4 de juny al 19 de juny de 2018 mitjançant convocatòria única.

Les sol·licituds podran presentar-se per escrit mitjançant l? emplenament del model normalitzat, que serà signat per l? interessat/da o pel legal representant.

El model normalitzat de sol·licitud, així com el de tots els documents exigits a l? article 5 de les Bases Reguladores podrà trobar-se al web municipal i a l? Oficina d? Atenció al Ciutadà situada al carrer Antoni Soler i Hospital, 7-9.

Les sol·licituds conjuntament amb la documentació exigida a l? article 5 de les Bases Reguladores s? hauran de presentar a l? Oficina d? atenció al ciutadà.

És farà difusió de les bases i de la convocatòria mitjançant circulars a les escoles municipals, llar d? infants i publicant-ho al web municipal.

També es podran presentar en qualsevol dels llocs que preveu l? article 16.4 de la Llei 39/2015, d? 1 d? octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

8. Rectificació de defectes o omissions en la documentació

En cas que la documentació presentada sigui incorrecta o incompleta, es requerirà al/a la beneficiari/ària, per tal que en el termini de deu dies hàbils a partir del dia següent a la notificació, procedeixi a la seva rectificació o a les esmenes necessàries, amb la indicació que si no ho fa així s? entendrà per desistit de la seva sol·licitud.

Transcorregut aquest termini, sinó s? aporta documentació es declararà desistit de la seva petició.

L? Ajuntament podrà exigir qualsevol altre document administratiu que considerés convenient en relació amb les sol·licituds presentades.

9. Òrgans competents per a la instrucció i proposta de concessió

L? òrgan responsable de la Instrucció del procediment per a l? atorgament dels ajuts de suport a l? escolaritat serà la coordinadora de l? equip de Serveis Socials.

La proposta de concessió de les subvencions serà elaborada per una comissió de valoració de les sol·licituds formada per les següents persones:

La Coordinadora de Serveis Socials La Secretària municipal La Interventora municipal

El procediment a seguir per la Comissió de valoració serà:

Puntuar els criteris a valorar segons es detalla en l? article 9 de les Bases Reguladores.

La quantia de la subvenció assignada, vindrà determinada pel total de sol·licituds presentades que hagin obtingut puntuació mínima exigida, valorada d? acord a les bases Reguladores.

Aquesta Comissió emetrà un informe i la instructora realitzarà proposta de resolució i ho elevarà a l? òrgan responsable de la resolució, que en aquest cas és l? Alcaldessa, qui té la competència per atorgar o denegar motivadament, les subvencions fins un import de 30.000,00 euros, de conformitat amb les bases d? execució del pressupost municipal.

L? òrgan competent per a la concessió podrà, discrecionalment, deixar desert el concurs o no esgotar el crèdit total previst.

10. Termini de resolució i notificació

El termini per a l? atorgament de les subvencions serà, com a màxim, de sis mesos a comptar des de la data de tancament del període de presentació de sol·licituds.

Un cop acordada la concessió de les subvencions, aquestes seran notificades als interessats en un termini màxim de 10 dies des de la data d? aprovació de la resolució, d? acord amb allò previst a Llei 39/2015, d? 1 d? octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

La manca de resolució dins el termini indicat tindrà efectes desestimatoris.

11. Règim de recursos

La resolució del procediment posa fi a la via administrativa, i contra la mateixa es pot interposar recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent a la seva notificació.

Alternativament, i de forma potestativa, es pot interposar recurs de reposició davant del mateix òrgan que l? ha dictat en el termini d? un mes a comptar dels del dia següent a la seva notificació.

12. Criteris objectius d? atorgament de la subvenció

DADES FAMILIARS -Nombre de fills (menors de 16 anys) 1 fill 0,5 punts 2 fills 1 punt 3 fills 1,5 punts 4 fills o més 2 punts - Família monoparental 1 punt - Família nombrosa 1 punt

DADES ECONÒMIQUES

Especificar tots els ingressos mensuals de la unitat familiar.

Caldrà calcular la renda per càpita, sumant els ingressos mensuals de la unitat familiar, restant-hi el import de la despesa en concepte d? habitatge (lloguer i/o hipoteca) en un màxim de 600 € i dividir-ho entre el número de membres de la unitat familiar.

Suma ingressos líquids - despeses habitatge (fins a un màxim de 600€ ) ______________________________________________________________ Renda per càpita = Nombre de membres de la unitat familiar

De la renda per càpita es puntuarà:

Fins a 113,82€ mensuals De 113,82 a 227,64€ mensuals De 227,64 a 341,47€ mensuals De 341, 47 a 455,29€ mensuals Més de 455,86€ mensuals

12 punts 10 punts 8 punts 6 punts No es continua valorant

Situació laboral

Progenitor/s a l? atur 1 punt

DADES SOCIALS

Manca de suport social i familiar Discapacitat/Dependència/Problemes greus de salut Dificultats relacions familiars Procés de separació de parella /Separació menys 1 any Infància i adolescència en situació de vulnerabilitat Condicions precàries de l? habitatge, amuntegament Activitats marginals Dificultats associades a un atur de llarga durada Aspectes a valorar pels professionals de serveis socials bàsics 0,5 punts 0,5 punts 0,5 punts 0,5 punts 0,5 punts 0,5 punts 0,5 punts 0,5 punts Fins a 2 punts

Depenent de la modalitat de subvenció, la puntuació mínima per a la seva obtenció varia.

A.- QUOTA MATERIAL ESCOLAR I LLIBRES PRIMÀRIA. Per optar a l? ajut s? ha de tenir un mínim de 8 PUNTS.

L? import de l? ajut serà la quantitat resultant de dividir la quantitat destinada al pressupost entre les persones que han obtingut una puntuació superior o igual a 8 punts. La diferència entre l? ajut atorgat i el cost del concepte subvencionat serà assumida pel sol·licitant.

B.- RECURSOS PEDAGÒGICS SECUNDÀRIA (Llibres digitals + material) // Programa 1X1 de la Generalitat de Catalunya (1er ESO).Per optar a l? ajut s? ha de tenir un mínim de 10 PUNTS .

L? import de l? ajut serà la quantitat resultant de dividir la quantitat destinada al pressupost entre les

persones que han obtingut una puntuació superior o igual a punts. La diferència entre l? ajut atorgat i el cost del concepte subvencionat serà assumida pel sol·licitant.

C.- SORTIDES ESCOLARS PRIMÀRIA i SECUNDÀRIA. Per optar a l? ajut s? ha de tenir un mínim de 14 PUNTS

L? import de l? ajut serà la quantitat resultant de dividir la quantitat destinada al pressupost entre les persones que han obtingut una puntuació superior o igual a 14 punts. La diferència entre l? ajut atorgat i el cost del concepte subvencionat serà de assumida pel sol·licitant.

13. Mitjans de notificació o publicació

La resolució és farà pública al tauler d? anuncis de l? Ajuntament, la pàgina web municipal i es notificarà individualment a cada sol·licitant; a més a més, es comunicarà resolució de tots els atorgaments de subvenció a l? Escola Roc Rosella, Escola Roc Blanc i Institut de Viladecavalls respectivament

Viladecavalls, 21 de maig de 2018 L? alcaldessa, Francesca Berenguer Priego

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Infancia
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Familia monoparental
Salud
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