Convocatoria de subvenciones y ayudas públicas convocatoria de la 'XVI Bienal de Pintura Balconadas 2018' - Boletín Oficial de A Coruña de 21-05-2018

TIEMPO DE LECTURA:

  • Boletín: Boletín Oficial de A Coruña
  • Tipo: Convocatorias
  • Plazo: Ver Detalles , 21/05/2018 hasta ----
  • Beneficiarios: Administraciones públicas, Particulares
  • Documento en formato PDF

Acuerdo de la Junta de Gobierno Local de fecha 12/04/2018 por la que se aprueban las bases y convocatoria de la 'XVI Bienal de Pintura Balconadas 2018'

BDNS(Identif.):398836

De conformidad con lo previsto en los artículos 17.3 y 20.8 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, general de subvenciones, se publica el extracto de la convocatoria cuyo texto completo puede consultarse en la Base de Datos Nacional de Subvenciones (http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index)

Primero.- Beneficiarios/as.

Podrán participar todos los artistas mayores de edad de cualquier nacionalidad que no obtuvieran ningún premio en las dos ediciones anteriores y con obras que no fueran presentadas anteriormente a ninguno otro concurso o certamen.

Segundo.- Objeto.

Bases y convocatoria de la 'XVI Bienal de Pintura Balconadas 2018.

Tercero.- Bases reguladoras.

Bases Concurso publicadas en el BOP n.º 77, de fecha 24 de abril de 2018.

Cuarto.- Cuantía.

Primero premio indivisible, dotado con 5.000 euros. Esta cantidad está sujeta a las retenciones legales que le sean aplicables.

Dos accésits dotados cada uno de ellos con 1.500 euros. Esta cantidad está sujeta a las retenciones legales que le sean aplicables.

Los premios se adjudican a las obras, de manera que se estas son realizadas en grupo, el premio se le pagará a un representante designado por los demás miembros, o al colectivo siempre que este tenga entidad jurídica, así el pago de los premios se realizará en la cuenta a nombre de una única persona beneficiaria.

El Ayuntamiento de Betanzos podrá publicar o exponer estos trabajos premiados que quedarán en su propiedad.

El jurado tendrá el poder de otorgar hasta tres Menciones de Honor si lo estima oportuno, las cuáles no llevarán asociado ningún premio económico, pero sí un diploma acreditativo.

El jurado valorará la adecuación de la obra a su contorno expositivo por su técnica, temática y originalidad.

Quinto.- Plazo presentación de solicitudes.

El plazo de admisión de originales será del 1 al 30 de junio de 2018, en horario de 10.00 a 13.00 horas y de 18.00 a 20.30 horas los días laborables.

El envío se realizará a portes pagados a la siguiente dirección:

XVI Bienal Balconadas

Edificio Liceo, praza de Galicia, s/n

15300 Betanzos, A Coruña, España

Sexto.- Otros datos.

Cada artista podrá presentar una sola obra para su selección con técnica y temática libre. Las obras se presentarán sin enmarcar, sin bastidores, barras, etc., llevando al dorso el nombre y apellidos del/a autor/a, dirección, título de la obra y año de realización.

La realización puede ser vertical o horizontal, con unas medidas mínimas de 120x160 cm y máximas de 150x250 cm. Tendrán un soporte flexible (lienzo, estopa, loneta, plástico, etc.) sin partes rígidas que puedan cuartearse o desprenderse con la acción del viento y utilizando productos inalterables a la acción del agua.

Junto con la obra presentada se entregará la siguiente documentación, y podrá no admitirse la obra que no la acerque:

Hoja de inscripción cubierta, fotocopia del DNI (o documento que lo sustituya para artistas extranjeros) y en una hoja a ficha técnica de la obra y currículo que no exceda de una hoja tamaño DICEN A-4 por una cara.

Con las obras premiadas y seleccionadas se realizará un catálogo. Los autores de las obras autorizan al Ayuntamiento de Betanzos, y le ceden los derechos correspondientes para poder disponer de la reproducción fotográfica de estas, con la finalidad de que las pueda incorporar al citado catálogo, a la página web municipal a los efectos de su transmisión veía Internet, y la cualquier otro soporte.

El Ayuntamiento de Betanzos se compromete a incluir, junto a la reproducción de la obra, el nombre y apellidos del/a autor/a.

Las obras estarán expuestas del 20 de julio al 28 de agosto en los balcones de las calles de Betanzos. La Dirección de la Bienal se reserva la decisión de aumentar el tiempo de exposición.

La entrega de premios será el 13 de agosto.

Betanzos

15/5/2018

El alcalde,

José Ramón García Vázquez

Acordo da Xunta de Goberno Local de data 12/04/2018 pola que se aproban as bases e convocatoria da 'XVI Bienal de Pintura Balconadas 2018'

BDNS(Identif.):398836

De conformidade co previsto nos artigos 17.3 e 20.8 da Lei 38/2003, de 17 de novembro, xeral de subvencións, publícase o extracto da convocatoria cuxo texto completo pode consultarse na Base de Datos Nacional de Subvencións (http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index)

Primeiro.- Participantes.

Poderán participar todos os artistas maiores de idade de calquera nacionalidade que non obtivesen ningún premio nas dúas edicións anteriores e con obras que non fosen presentadas anteriormente a ningún outro concurso ou certame.

Segundo.- Obxecto.

Bases e convocatoria da 'XVI Bienal de Pintura Balconadas 2018'.

Terceiro.- Bases reguladoras.

Bases Concurso publicadas no BOP n.º 77, de data 24 de abril de 2018.

Cuarto.- Contía.

Primeiro premio indivisible, dotado con 5.000 euros. Esta cantidade está suxeita ás retencións legais que lle sexan aplicables.

Dous accésits dotados cada un deles con 1.500 euros. Esta cantidade está suxeita ás retencións legais que lle sexan aplicables.

Os premios adxudícanse ás obras, de maneira que se estas son realizadas en grupo, o premio aboarase a un representante designado polos demais membros, ou ao colectivo sempre que este teña entidade xurídica, así o pagamento dos premios realizarase na conta a nome dunha única persoa beneficiaria.

O Concello de Betanzos poderá publicar ou expor estes traballos premiados que quedarán na súa propiedade.

O xurado terá o poder de outorgar ata tres Mencións de Honra se o estima oportuno, as cales non levarán asociado ningún premio económico, mais si un diploma acreditativo.

O xurado valorará a adecuación da obra ao seu contorno expositivo pola súa técnica, temática e orixinalidade.

Quinto.- Prazo presentación de solicitudes.

O prazo de admisión de orixinais será do 1 ao 30 de xuño de 2018, en horario de 10.00 a 13.00 horas e de 18.00 a 20.30 horas os días laborables.

O envío realizarase a portes pagados ao seguinte enderezo:

XVI Bienal Balconadas

Edificio Liceo, Praza de Galicia, s/n

15300 Betanzos, A Coruña, España

Sexto.- Outros datos.

Cada artista poderá presentar unha soa obra para a súa selección con técnica e temática libre. As obras presentaranse sen enmarcar, sen bastidores, barras, etc., levando ao dorso o nome e apelidos do/a autor/a, enderezo, título da obra e ano de realización.

A realización pode ser vertical ou horizontal, cunhas medidas mínimas de 120x160 cm e máximas de 150x250 cm. Terán un soporte flexible (lenzo, estopa, loneta, plástico, etc.) sen partes ríxidas que poidan cuartearse ou desprenderse coa acción do vento e utilizando produtos inalterables á acción da auga.

Xunto coa obra presentada achegarase a seguinte documentación, e poderá non admitirse a obra que non a achegue:

Folla de inscrición cuberta, fotocopia do DNI (ou documento que o substitúa para artistas estranxeiros) e nunha folla a ficha técnica da obra e currículo que non exceda dunha folla tamaño DIN A-4 por unha cara.

Coas obras premiadas e seleccionadas realizarase un catálogo. Os autores das obras autorizan ao Concello de Betanzos, e cédenlle os dereitos correspondentes para poder dispor da reprodución fotográfica destas, coa finalidade de que as poida incorporar ao citado catálogo, á páxina web municipal para os efectos da súa transmisión vía internet, e a calquera outro soporte.

O Concello de Betanzos comprométese a incluír, xunto á reprodución da obra, o nome e apelidos do/a autor/a.

As obras estarán expostas do 20 de xullo ao 28 de agosto nos balcóns das rúas de Betanzos. A Dirección da Bienal resérvase a decisión de aumentar o tempo de exposición.

A entrega de premios será o 13 de agosto.

Betanzos

15/5/2018

O alcalde,

Xosé Ramón García Vázquez

2018/3439

Pintura
Certámenes
Exposiciones