Convocatoria de subvencions para o fomento do emprego mediante proxectos relacionados coa investigacion, a innovacion e o emprego. EXTRACTO - Boletín Oficial de Pontevedra de 20-09-2018

TIEMPO DE LECTURA:

  • Boletín: Boletín Oficial de Pontevedra
  • Tipo: Convocatorias
  • Plazo: Ver Detalles , 20/09/2018 hasta ----
  • Beneficiarios: Asociaciones y economía social
  • Documento en formato PDF

EXTRACTO DEL ACUERDO DE LA JUNTA DE GOBIERNO LOCAL DEL 13/09/2018 POR EL QUE SE CONVOCAN LAS SUBVENCIONES PARA EL FOMENTO DE EMPLEO MEDIANTE PROYECTOS RELACIONADOS CON LA INVESTIGACIÓN, LA INNOVACIÓN Y EL EMPLEO

BDNS(Identif.):415459

En conformidad con lo previsto en los artículos 17.3 y 20.8 de la Ley 38/2003, del 17 de noviembre, General de Subvenciones, se publica el extracto de la convocatoria cuyo texto completo puede consultarse en la Base de Datos Nacional de Subvenciones:

(http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index):

Primero.- Beneficiarias

Podrán concurrir a esta convocatoria pública las entidades sin ánimo de lucro que estén inscritas en el Registro Municipal de Asociaciones (RMA), o tengan solicitado su inscripción antes de la aprobación de las presentes bases por la Junta de Gobierno Local del Concello de Vigo.

Segundo.- Objeto y Finalidad

Mediante el presente acuerdo de la Junta de Gobierno Local del Concello de Vigo, se convocan subvenciones, en régimen de concurrencia competitiva, por la Concejalía de Empleo, Economía, Industria, Voluntariado y Relación con Sindicatos del Concello de Vigo, siendo la finalidad la concesión de ayudas económicas para el desarrollo de proyectos relacionados con la investigación, la innovación y el empleo a entidades sin ánimo de lucro, que se lleven a cabo como máximo entre el 1 de enero y el 15 de octubre de 2018. Están dirigidas a que, mediante la investigación y la innovación, se fomente el desarrollo de proyectos de investigación e innovación, preferentemente relacionadas con el sector secundario, que puedan dar lugar a la generación de empleo y permitan:

' Facilitar la adquisición de experiencia en el ámbito de la investigación y la innovación en sectores de interés para el empleo en Vigo y Galicia.

' Fomentar las actividades ocupacionales e informativas para lograr una integración laboral.

' Fomentar la investigación y el desarrollo de proyectos que mejoren la actividad económica, preferentemente del sector secundario, con el fin de incidir en la mejora real y el incremento del empleo.

Tercero.- Bases reguladoras

Bases reguladoras aprobadas por la Junta de Gobierno Local del Concello de Vigo de 13/09/2018 y publicadas en:

https://sede.vigo.org/expedientes/avisos/?lang=gal

Cuarto.- Cuantía

La cuantía total destinada a estas subvenciones para el vigente ejercicio presupuestario (2018) del Concello de Vigo es de 30.000,00 ¬ (treinta mil euros), que se imputarán con cargo a la partida 2410 4800000, denominada 'Programa de ayudas al plan de empleo municipal'.

El importe máximo de la subvención o ayuda será de 15.000,00 ¬ y, en ningún caso, podrá ser de tal cuantía que, aislada o en concurrencia con otras subvenciones o ayudas, supere el coste de la actividad o actuación subvencionada.

Quinto.- Plazo de presentación de solicitudes

El plazo de presentación de las solicitudes y de la documentación complementaria correspondiente será de 10 días hábiles, a contar desde el día siguiente a la publicación del extracto de la convocatoria en el Boletín Oficial de la Provincia, que será comunicado desde la Base de Datos Nacional de Subvenciones (BDNS) que opera como sistema nacional de publicidad de subvenciones, en los términos del art. 30 de la Ley 39/2015 del Procedimiento administrativo común de las AAPP.

En cumplimento de la obligación impuesta por el artículo 14.2.a) de la Ley 39/2015, do 1 de octubre, de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, se establece el empleo, de hecho exclusivo, de medios electrónicos para presentar y tramitar la solicitud de esta subvención a través de la sede electrónica del Concello de Vigo, por cualquiera de los mecanismos de identificación admitidos en la sede electrónica, que se pueden consultar en el enlace:

https://sede.vigo.org/expedientes/usuarios/login.jsp?lang_ga

Las solicitudes de subvención estarán debidamente cumplimentadas, mediante los modelos oficiales disponibles en la página web (www.vigo.org). Cada entidad podrá presentar una solicitud.

En caso de que se presente la solicitud presencialmente, se requerirá su subsanación mediante su presentación electrónica. A estos efectos, se considerará como fecha de presentación de la solicitud aquella en la que tuviese realizado la subsanación.

Todas las solicitudes, así como las posibles subsanaciones telemáticas contempladas en el párrafo anterior, deberán entregarse antes de que finalice el plazo otorgado para su presentación, sin que sea posible presentar las subsanaciones fuera de plazo

Sexto.- Otros datos

Las solicitudes de subvención se presentaran, debidamente cumplimentadas, en los modelos oficiales aprobados con estas bases, que estarán disponibles en la página web (www.vigo.org) y en el Servicio de Información del Concello de Vigo.

Las beneficiarias, en el plazo de quince (15) días, y siempre antes del 1 de noviembre de 2017, a contar desde la finalización de las acciones del proyecto de fomento de empleo subvencionado, deberán justificar el cumplimento de la finalidad para la que se concedió la subvención y, en su caso, de la aplicación dos los fondos recibidos. A tal efecto deberá remitir electrónicamente una cuenta justificativa: compuesta de una memoria de actividades y de una memoria económica.

Para facilitar la administración de la ayuda concedida se podrá tramitar un anticipo a cuenta de hasta un 50% de la ayuda otorgada por el Concello, previa petición de la entidad en la que justifique el destino de los fondos solicitados y la necesidad financiera de los mismos.

Vigo, a 13/09/2018.

Concejal de Empleo, Economía, Industria,

Voluntariado y Relación con Sindicatos

Santos Héctor Rodríguez Díaz

EXTRACTO DO ACORDO DA XUNTA DE GOBERNO LOCAL DO 13/09/2018 POLO QUE SE CONVOCAN AS SUBVENCIÓNS PARA O FOMENTO DO EMPREGO MEDIANTE PROXECTOS RELACIONADOS COA INVESTIGACIÓN, A INNOVACIÓN E O EMPREGO

BDNS(Identif.):415459

De conformidade co previsto nos artigos 17.3 e 20.8 da Lei 38/2003, do 17 de novembro, Xeral de Subvencións, publícase o extracto da convocatoria cuxo texto completo pode consultarse na Base de Datos Nacional de Subvencións:

(http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index):

Primeiro.- Beneficiarias

Poderán concorrer a esta convocatoria pública as entidades sen ánimo de lucro, que estean inscritas, no Rexistro Municipal de Asociacións (RMA), ou teñan solicitado a súa inscrición antes da aprobación das presentes bases pola Xunta de Goberno Local do Concello de Vigo.

Segundo.- Obxecto e Finalidade

Mediante o presente acordo da Xunta de Goberno Local do Concello de Vigo, convócanse subvencións, en réxime de concorrencia competitiva, pola Concellería de Emprego, Economía, Industria, Voluntariado e Relación con Sindicatos do Concello de Vigo, tendo por obxecto a concesión, en réxime de concorrencia competitiva, de axudas económicas para o desenvolvemento de proxectos relacionados coa investigación, a innovación e o emprego a entidades sen ánimo de lucro, que se realicen como máximo entre o 1 xaneiro e o 15 de outubro de 2018. Están dirixidas a que mediante a investigación e a innovación, se fomente o desenvolvemento de proxectos de investigación e innovación, preferentemente relacionadas co sector secundario, que poidan dar lugar a xeración de emprego e permitan:

' Facilitar a adquisición de experiencia no ámbito da investigación e a innovación en sectores de interese para o emprego en Vigo e Galicia.

' Fomentar as actividades ocupacionais e informativas de cara a unha integración laboral.

' Fomentar a investigación e o desenvolvemento de proxectos que melloren a actividade económica, preferentemente do sector secundario, cara a incidir na mellora real e o incremento do emprego.

Terceiro.- Bases reguladoras

Bases reguladoras aprobadas pola Xunta de Goberno Local do Concello de Vigo do 13/09/2018 e publicadas en:

https://sede.vigo.org/expedientes/avisos/?lang=gal

Cuarto.- Contía

A contía total destinada a estas subvencións para o vixente exercicio orzamentario (2018) do Concello de Vigo é de 30.000,00 ¬ (trinta mil euros), que se imputarán con cargo á partida 2410 4800000, denominada 'Programa de axudas ao plan de emprego municipal'.

O importe máximo da subvención ou axuda será de 15.000,00 ¬ e, en ningún caso, poderá ser de tal contía que, illada ou en concorrencia con outras subvencións ou axudas, supere o custe da actividade ou actuación subvencionada.

Quinto.- Prazo de presentación de solicitudes

O prazo de presentación das solicitudes e da documentación complementaria correspondente, será de 10 días hábiles, a contar dende o día seguinte á publicación do extracto da convocatoria no Boletín Oficial da Provincia, que será comunicado desde a Base de Datos Nacional de Subvencións (BDNS) que opera como sistema nacional de publicidade de subvencións, nos termos do art. 30 da Lei 39/2015 do Procedemento administrativo común das AAPP.

En cumprimento da obriga imposta polo artigo 14.2.a) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, de Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, establécese o emprego, de xeito exclusivo, de medios electrónicos para presentar e tramitar a solicitude desta subvención a través da sede electrónica do Concello de Vigo, por calquera dos mecanismos de identificación admitidos na sede electrónica, que se poden consultar no enlace:

https://sede.vigo.org/expedientes/usuarios/login.jsp?lang_ga

As solicitudes de subvención achegaranse debidamente cumprimentadas, mediante os modelos oficiais dispoñibles na páxina web (www.vigo.org). Cada entidade poderá presentar unha solicitude.

No caso de que se achegue a solicitude presencialmente, requirirase a súa subsanación mediante a súa presentación electrónica. A estes efectos, considerarase como data de presentación da solicitude aquela na que tivese realizado a subsanación.

Todas as solicitudes, así coma as posibles subsanacións telemáticas contempladas no parágrafo anterior, deberanse achegar antes de que remate o prazo outorgado para a súa presentación, sen que caiba ter por presentadas aquelas achegadas con carácter extemporáneo.

Sexto.- Outros datos

As solicitudes de subvención presentaranse, debidamente cumprimentadas, nos modelos oficiais aprobados con estas bases, que estarán dispoñibles na páxina web (www.vigo.org) e no Servizo de Información do Concello de Vigo.

As beneficiarias, no prazo de quince (15) días e, sempre antes do 1 de novembro de 2017, a contar desde o remate das accións de do proxecto de fomento do emprego subvencionado, deberá xustificar o cumprimento da finalidade para a que se concedeu a subvención e, no seu caso, da aplicación dos fondos recibidos. A tal efecto deberá achegar electronicamente unha conta xustificativa: composta dunha memoria de actividades e dunha memoria económica.

Para facilitar a administración da axuda concedida poderase tramitar un anticipo a conta de ata un 50% da axuda outorgada polo Concello, previa petición da entidade, na que xustifique o destino dos fondos solicitados e a necesidade financeira dos mesmos.

Vigo, a 13/09/2018.

Concelleiro de Emprego, Economía, Industria,

Voluntariado e Relación con Sindicatos

Santos Héctor Rodríguez Díaz

Empleo
Investigación
Innovación
Empleo y contratación
Fomento del empleo
Voluntariado
Actividades sindicales
Industria
Inserción laboral
Movimiento asociativo
Proyectos de investigación
Actividades económicas