EXTRACTO DAS BASES DE CONVOCATORIA III PLAN BECAS MUNICIPAIS DO CONCELLO DE NIGRÁN - Boletín Oficial de Pontevedra de 07-06-2018

TIEMPO DE LECTURA:

  • Boletín: Boletín Oficial de Pontevedra
  • Tipo: Becas
  • Plazo: Ver Detalles , 07/06/2018 hasta ----
  • Beneficiarios: Administraciones públicas, Particulares
  • Documento en formato PDF

EXTRACTO BASES DE CONVOCATORIA III PLAN BECAS MUNICIPALES DEL AYUNTAMIENTO DE NIGRÁN

BDNS(Identif.):402020

EXTRACTO BASES SEGUNDA CONVOCATORIA

III PLAN BECAS MUNICIPALES DEL AYUNTAMIENTO DE NIGRÁN

De conformidad con lo previsto en los artículos 17.3.b) y 20.8.a) de la Ley 38/2003, del 17 de noviembre, general de subvenciones, se publica el extracto de la convocatoria cuyo texto completo se puede consultar en la Base de datos nacional de subvencións (BDNS) (http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index):

1. OBJETO DE ESTA CONVOCATORIA

Estas bases tienen por objeto la segunda convocatoria del Tercer Plan de Becas Municipales del Ayuntamiento de Nigrán (PBM) orientado a que las personas participantes adquieran cualidades valoradas por el entorno empresarial mejorando tanto sus habilidades profesionales como personales, necesarias para desarrollar su carrera profesional en contextos como el actual, altamente competitivos y dotando a los/as beneficiarios/as de las competencias y aptitudes necesarias para facilitar y mejorar su inserción en el mercado laboral en las distintas organizaciones empresariales existentes.

2. PERSONAS BENEFICIARIAS

Podrán ser beneficiarias de estas becas las personas físicas que, teniendo plena capacidad de obrar y no estando inhabilitadas para obtener ayudas y subvenciones públicas, reúnan los siguientes requisitos:

Estar en posesión de las titulaciones y perfil específico que se establezcan para las becas convocadas.

Tener finalizadas dichas titulaciones en el año 2012 o con posterioridad a esa fecha.

Acreditar el conocimiento de la lengua gallega, nivel Celga III.

No estar incapacitadas físicamente ni padecer enfermedad que pueda impedir el desarrollo de la actividad objeto de la beca.

Estar desempleadas inscritas en la oficina del Servicio Público de Empleo de Galicia en el momento de presentación de la solicitud, teniendo, en un cómputo total de los últimos 24 meses contabilizados hasta la fecha de presentación de la instancia de participación, un mínimo de 60 días de desempleo acreditados según certificado de períodos de inscripción. Se permitirá la mejora de empleo, siempre que, según refleje la vida laboral de la persona candidata en el apartado 'CTP %', dicho porcentaje no sea superior al 18,75%.

Constar empadronadas en este ayuntamiento, con una antigüedad de tres meses, en relación con la fecha de esta convocatoria.

No tener experiencia laboral previa en la profesión o área de conocimientos de auxiliar administrativo/a, entendiendo por tal no haber estado contratado/a por los grupos de cotización correspondientes al nivel de las becas convocadas más de 186 días desde el año 2012, o no haber estado de alta como autónomo/a, en actividades relacionadas con el objeto de la beca más de 186 días desde el año 2012, ni gozar con anterioridad de otra beca de cualquier organismo público y/o privado para formarse en esta rama profesional y para este nivel de formación.

Estar dispuestas a asumir los gastos de desplazamiento al centro de formación de destino.

No estar incursas en alguna de las prohibiciones señaladas en el artículo 13 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, general de subvenciones.

3. DURACIÓN

Las becas de formación tendrán una duración de 6 meses, prorrogables por otros seis, en función del aprovechamiento demostrado durante el primer período formativo, y a propuesta del/de la tutor/a correspondiente con el visto bueno del Alcalde, una vez analizada la memoria obligatoria elaborada por parte de cada una de las personas beneficiarias.

La fecha de inicio de este programa será fijada por el ayuntamiento en atención a las circunstancias y disponibilidad de esta entidad y será comunicada a las personas becarias con antelación suficiente al momento de inicio.

4. DOTACIÓN ECONÓMICA

La dotación económica de las becas será de 800,00 euros brutos/mes que se imputarán a las aplicaciones presupuestarias correspondientes: 241/48100, aplicación: Becas fomento de empleo.

El pago de las becas se realizará a partir de la fecha de incorporación de la persona beneficiaria, por mensualidades completas o la parte proporcional. Esta cantidad será incompatible con cualquier otra actividad remunerada, cualquiera que sea su naturaleza, por lo que, aquellas personas seleccionadas que estuviesen inscritas en mejora de empleo no podrán compaginar el trabajo con el desarrollo de la beca.

Como ya se señaló, la consideración de persona becaria no generará, a la finalización de la misma, derecho a ningún tipo de indemnización económica.

5. BECAS CONVOCADAS

Número y definición de las becas: becas vacantes tras la finalización del proceso selectivo realizado al amparo de la primera convocatoria de este programa municipal, para formarse como auxiliar administrativo para distintos departamentos municipales.

Titulación mínima: Ciclo medio de gestión administrativa.

Titulaciones aceptadas (escogidas por su relación con las tareas habitualmente desarrolladas en los departamentos municipales de posible destino de las personas becarias):

Ciclos superiores de la rama FP 'Administración y gestión'.

Titulaciones universitarias de rama jurídica.

Titulaciones universitarias de rama laboral.

Titulaciones universitarias de ramas económicas y/o empresariales.

Titulaciones universitarias de ramas de gestión.

El Tribunal tendrá la competencia exclusiva para determinar si la titulación alegada por la/s persona/s aspirante/s puede o no encuadrarse en las ramas anteriormente citadas.

6. SISTEMA DE ACCESO A LA BECA: estará compuesto por cuatro partes:

Prueba práctica escrita, obligatoria, eliminatoria y puntuable: mínimo 2,00 puntos, máximo 4,00 puntos.

Prueba práctica oral, obligatoria, eliminatoria y puntuable: mínimo 1,50 puntos, máximo 3,00 puntos.

Entrevista curricular personal, obligatoria, no eliminatoria y puntuable: máximo 1,00 punto.

Baremación curricular, no eliminatoria y puntuable: máximo 2,00 puntos.

7. PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

Las personas que deseen tomar parte en este proceso de acceso a las becas, deberán hacerlo mediante instancia dirigida al Sr. Alcalde-Presidente junto con el resto de la documentación mínima recogida en esta convocatoria. El modelo de instancia específico, estará a disposición de todas las personas candidatas en el Registro Municipal, en el Departamento de Desarrollo Local, en el Centro Antena y, con carácer complementario, en la Web Municipal y/o en la Sede Local de Nigrán

La presentación de las solicitudes podrá hacerse en el Registro Municipal, mediante la Sede Local de Nigrán, o en cualquiera de las formas establecidas en el art. 38.4 de la Ley 30/92, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Con el fin de agilizar el proceso, las personas aspirantes que no presenten las solicitudes directamente en el Registro Municipal o en la Sede Local de Nigrán, deberán comunicarlo obligatoriamente por telegrama, fax (986-38 39 31), correo electrónico (tle.nigran@nigran.org) u otro medio, en el mesmo día de su presentación, que deberá estar siempre dentro del plazo establecido en estas bases.

Las personas aspirantes que precisen adaptaciones de medios y/o tiempo para la realización de las pruebas de acceso a las becas, presentarán escrito, junto a la solicitud de participación, en el que se especifique el tipo de adaptación que solicitan, así como el certificado médico justificativo de la adaptación solicitada. La adaptación de tiempos se llevará a cabo de conformidad con lo dispuesto en la Orden PRE/1822/2006, de 9 de junio, por la que se establecen los criterios generales para la adaptación de tiempos adicionales en los procesos selectivos para el acceso al empleo público de personas con discapacidad.

El plazo de presentación de las solicitudes será de 15 días hábiles, contados a partir del seguinte a la publicación de estas bases en el BOP de Pontevedra.

EL ALCALDE

NIGRAN, 24/05/2018

JUAN ANTONIO GONZALEZ PEREZ

ALCALDE-PRESIDENTE

EXTRACTO BASES DE CONVOCATORIA III PLAN BECAS MUNICIPAIS DO CONCELLO DE NIGRÁN

BDNS(Identif.):402020

EXTRACTO BASES SEGUNDA CONVOCATORIA

III PLAN BECAS MUNICIPAIS DO CONCELLO DE NIGRÁN

De conformidade co previsto nos artigos 17.3.b) e 20.8.a) da Lei 38/2003, do 17 de novembro, xeral de subvencións, publícase o extracto da convocatoria cuxo texto completo se pode consultar na Base de datos nacional de subvencións (BDNS) (http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index):

1. OBXECTO DESTA CONVOCATORIA

Estas bases teñen por obxecto a segunda convocatoria do Terceiro Plan de Becas Municipais do Concello de Nigrán (PBM) orientado a que as persoas participantes adquiran cualidades valoradas polo entorno empresarial mellorando as habilidades profesionais e persoais necesarias para desenvolver a súa carreira profesional en contextos como o actual, altamente competitivos, e dotando ás persoas beneficiarias das competencias e aptitudes necesarias para facilitar e mellorar a súa inserción no mercado laboral nas distintas tipoloxías de organizacións empresariais existentes.

2. PERSOAS BENEFICIARIAS

Poderán ser beneficiarias destas becas as persoas físicas que, tendo plena capacidade de obrar e non estando inhabilitadas para obter axudas e subvencións públicas, reúnan os seguintes requisitos:

Estar en posesión das titulacións e perfil específico que se establezan para cada unha das becas convocadas.

Ter rematadas ditas titulacións no ano 2012 ou con posterioridade a esa data.

Acreditar o coñecemento da lingua galega, nivel Celga III.

Non estar incapacitadas físicamente nin padecer enfermidade que poida impedir o desenvolvemento da actividade obxecto da beca.

Estar desempregadas inscritas na oficina do Servizo Público de Emprego de Galicia no momento de presentación da solicitude, tendo, nun cómputo total dos últimos 24 meses contabilizados ata a data de presentación da instancia de participación, un mínimo 60 días de desemprego acreditados segundo certificado de períodos de inscrición. Permitirase a mellora de emprego, sempre que, segundo reflicta á vida laboral da persoa candidata no apartado 'CTP %', dita porcentaxe non sexa superior ao 18,75%.

Constar empadroadas neste concello, con antigüidade de tres meses, en relación coa data desta convocatoria.

Non ter experiencia laboral previa na profesión ou área de coñecementos, entendendo por tal non ter estado/a contratado/a polos grupos de cotización correspondentes aos niveis formativos da titulación esixida máis de 186 días dende o ano 2012, ou non ter estado/a de alta como autónomo/a, en actividades relacionadas co obxecto da beca máis de 186 días dende o ano 2012, nen gozar con anterioridade doutra beca de calquera organismo público e/u privado para formarse na súa rama profesional e para a mesma titulación.

Estar dispostas a asumir os gastos de desprazamento ao centro de formación de destino.Non estar incursas nalgunha das prohibicións sinaladas no artigo 13 da lei 38/2003, de 17 de novembro, xeral de subvencións.

3. DURACIÓN

As becas de formación terán unha duración de 6 meses, prorrogables por outros seis, en función do aproveitamento demostrado durante o primeiro período formativo, e a proposta do/a titor/a correspondente co visto e prace do Alcalde, unha vez analizada a memoria obrigatoria elaborada por parte de cada unha das persoas beneficiarias.A data de inicio deste programa será fixada polo concello en atención ás circunstancias e dispoñibilidade desta entidade e será comunicada ás persoas becarias con antelación suficiente ao momento de inicio.

4. DOTACIÓN ECONÓMICA

A dotación económica das becas será de 800,00 euros brutos/mes que se imputarán ás aplicacións orzamentarias correspondentes: 241/48100, aplicación: Becas fomento de emprego.

O pagamento das becas realizarase a partir da data de incorporación da persoa beneficiaria, por mensualidades completas ou a parte proporcional. Esta cantidade será incompatible con calquera outra actividade remunerada, calquera que sexa a súa natureza, polo que, aquelas persoas seleccionadas que estivesen inscritas en mellora de emprego non poderán compaxinar o traballo co desenvolvemento da beca.

Como xa se sinalou, a consideración de persoa becaria non xerará, ao remate da mesma, dereito a ningún tipo de indemnización económica.

5. BECAS CONVOCADAS

Número e definición das becas: becas vacantes tras o remate do proceso selectivo realizado ao abeiro da primeira convocatoria deste programa municipal, para formarse como auxiliar administrativo para distintos departamentos municipais.

Titulación mínima: Ciclo medio de xestión administrativa.

Titulacións aceptadas (escollidas pola súa relación coas tarefas habitualmente desenvolvidas nos departamentos municipais de posible destino das persoas becarias):

Ciclos superiores da rama FP 'Administración e xestión'.

Titulacións universitarias de rama xurídica.

Titulacións universitarias de rama laboral.

Titulacións universitarias de ramas económicas e/ou empresariais.

Titulacións universitarias da rama de xestión.

O Tribunal terá a competencia exclusiva para determinar se a titulación alegada pola/s persoa/s aspirante/s pode ou non encadrarse nas ramas anteriormente citadas.

6. SISTEMA DE ACCESO Á BECA: estará composto por catro partes:

Proba práctica escrita, obrigatoria, eliminatoria e puntuable: mínimo 2,00 puntos, máximo 4,00 puntos.

Proba práctica oral, obrigatoria, eliminatoria e puntuable: mínimo 1,50 puntos, máximo 3,00 puntos.

Entrevista curricular persoal, obigatoria, non eliminatoria e puntuable: máximo 1,00 punto.

Baremación curricular, non eliminatoria e puntuable: máximo 2,00 puntos.

7. PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

As persoas que desexen tomar parte neste proceso de acceso ás becas, deberán facelo mediante instancia dirixida ao Sr. Alcalde-Presidente xunto co resto da documentación mínima recollida nesta convocatoria. O modelo de instancia específico, estará a disposición de todas as persoas candidatas no Rexistro Municipal, no Departamento de Desenvolvemento Local, no Centro Antena e, con carácer cmplementario, na Web Municipal e/ou na Sede Local de Nigrán

A presentación das solicitudes poderá facerse no Rexistro Municipal, mediante a Sede Local de Nigrán, ou en calquera das formas establecidas no art. 38.4 da Lei 30/92, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común.

Co fin de axilizar o proceso, as persoas aspirantes que non presenten as solicitudes directamente no Rexistro Municipal ou na Sede Local de Nigrán, deberán comunicalo obrigatoriamente por telegrama, fax (986-38 39 31), correo electrónico (tle.nigran@nigran.org) ou outro medio, no mesmo día da súa presentación, que deberá estar sempre dentro do prazo establecido nestas bases.

As persoas aspirantes que precisen adaptacións de medios e/ou tempo para a realización das probas de acceso ás becas, presentarán escrito, xunto á solicitude de participación, no que se especifique o tipo de adaptación que solicitan, así como o certificado médico xustificativo da adaptación solicitada. A adaptación de tempos levarase a cabo de conformidade co disposto na Orde PRE/1822/2006, de 9 de xuño, pola que se establecen os criterios xerais para a adaptación de tempos adicionais nos procesos selectivos para o acceso ao emprego público de persoas con discapacidade.

O prazo de presentación das solicitudes será de 15 días hábiles, contados a partir do seguinte á publicación destas bases no BOP de Pontevedra.

O ALCALDE

NIGRAN, 24/05/2018

JUAN ANTONIO GONZALEZ PEREZ

ALCALDE-PRESIDENTE

Empleo
Formación
Empleo y contratación
Gallego
Transporte
Fomento del empleo
Desarrollo local
Discapacidad