Convenio Colectivo de Empresa de AYUNTAMIENTO DE VILLANUEVA DE CASTELLON de Castellón
Convenios
Convenio Colectivo de Emp... Castellón

Última revisión
07/10/2015

Modificacion/Interpretacion. Convenio Colectivo de Empresa de AYUNTAMIENTO DE VILLANUEVA DE CASTELLON de Castellón

Empresa Provincial. Versión VIGENTE. Validez desde 08 de Septiembre de 2015 en adelante

Tiempo de lectura: 21 min

Tiempo de lectura: 21 min

Convenio Colectivo
Tipo:
Modificacion/Interpretacion
F. Publicación:
2015-10-07
Boletín:
Boletín Oficial de Valencia
F. Vigor:
2015-09-08
Convenio afectado por
Tipo:
Modificacion/Interpretacion
F. Publicación:
2015-10-07
Boletín:
Boletín Oficial de Valencia
F. Vigor:
2015-09-08
Documento oficial en PDF(Páginas 22-25)

Anunci de l Ajuntament de Villanueva de Castellon sobre aprovacio definitiva del Reglament de Productivitat. (Boletín Oficial de Valencia num. 194 de 07/10/2015)

El text íntegre del reglament esmentat, amb els seus models de formularis, són els següents:

REGLAMENT DEL COMPLEMENT DE PRODUCTIVITAT DELS EMPLEATS PÚBLICS DE L'AJUNTAMENT DE VILLANUEVA DE CASTELLÓN

Exposició de motius

Vistes les quanties dels diferents conceptes estables i/o variables de la productivitat incloses a l'Annex de Personal de 2014 i 2015, aplicant estrictament els termes de la Llei de Pressupostos per 2014 i 2015, i la normativa general reguladora del concepte.

Vistos els diferents informes de la Intervenció municipal i la Secretaria sobre la necessitat de regular este concepte de forma real i objectiva.

A efectes de solucionar diverses dubtes sobre l'abonament del citat concepte, en aplicació del que disposa l'article 5.5 del RD 861/1986, de 25 d'abril, sobre retribucions dels funcionaris de l'Administració Local:

Article 5.Complement de productivitat

1. El complement de productivitat està destinat a retribuir l'especial rendiment, l'activitat extraordinària i l'interés i iniciativa amb què el funcionari exerceix el seu treball.

2. L'apreciació de la productivitat haurà de realitzar-se en funció de circumstàncies objectives relacionades directament amb l'exercici del lloc de treball i objectius assignats al mateix.

3. En cap cas les quanties assignades per complement de productivitat durant un període de temps originaran cap tipus de dret individual respecte a les valoracions o apreciacions corresponents a períodes successius.

4. Les quantitats que perceba cada funcionari per este concepte seran de coneixement públic, tant dels altres funcionaris de la corporació com dels representants sindicals.

5. Correspon al Ple de cada corporació determinar en el pressupost la quantitat global destinada a l'assignació de complement de productivitat als funcionaris dins dels límits màxims assenyalats en l'art. 7,2, b), d'esta norma.

6. Correspon a l'alcalde o al president de la corporació la distribució de la dita quantia entre els diferents programes o àrees i l'assignació individual del complement de productivitat, amb subjecció als criteris que si és el cas haja establit el Ple, sense perjuí de les delegacions que puga conferir d'acord amb el que establix la Llei 7/1985, de 2 d'abril.

Com s'observa, la norma no predetermina ni els objectius ni els resultats a obtenir. En eixe sentit, l'article 76 de la Llei 10/2010 de 9 de juliol, de la Generalitat, d´Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana detalla 'Serà requisit indispensable, per a la seua percepció, la prèvia consignació pressupostària en el programa corresponent, que la persona responsable del centre directiu en què preste servicis el personal funcionari, d'acord amb la normativa pressupostària corresponent, determine la quantia individual del complement, i el grau d'interès, iniciativa, esforç i compromís professional amb l'organització del personal funcionari en la consecució dels objectius prèviament establits i que, així mateix, se certifique per l'òrgan competent el resultat positiu de l'avaluació realitzada en relació amb la consecució dels objectius anomenats'. Actualment, de forma almenys anual, es realitza una conformitat del compliment suficient dels objectius per cada responsable de àrea, amb el vist i plau de cada Regidoria i/o Alcaldia.

Vist el que la major part dels conceptes de Productivitat previstos al propi Annex de Personal de forma individual o com a crèdits globals, segurament s'han desnaturalitzat i han adquirit el caràcter de retribució complementària estable en els termes de la Sentència TSJ de Valencia Sala de lo Contenciós - administratiu, sec. 2ª, S 13-2-2014, nº 103/2014, rec. 1330/2011, EDJ 2014/61574, i que ve a indicar una nova corrent jurisprudencial al FJ segon 'Sin embargo, debe señalarse que, frente al inicial criterio jurisprudencial del que se hace eco la resolución administrativa recurrida, en el momento actual, la práctica totalidad de los distintos Tribunales territoriales, viene entendiendo que, una vez desnaturalizado este complemento de productividad por parte de la propia Administración, debe quedar sometido al régimen propio de las retribuciones complementarias, periódicas, fijas y objetivas, de modo que procede su percepción cuando lo tenga asignado el puesto de trabajo del correspondiente funcionario. Es el caso de la Sentencia núm. 1121/03, de 5/Noviembre/2003 EDJ 2003/164109 , del TSJ Cataluña, que destaca cómo 'de las Instrucciones sobre los criterios de distribución del complemento de productividad en el Cuerpo Nacional de Policía dictadas el 22 de marzo de 1998, por el Subdirector General Operativo y el Subdirector General de Recursos Humanos, se desprende que se tiene derecho a su percepción por el hecho de desempeñar un concreto puesto de trabajo, prescindiendo de la forma singular en la que el funcionario desempeñe ese puesto de trabajo, o lo que es lo mismo, se ha prescindido del carácter subjetivo que caracteriza el complemento de productividad, que en principio está destinado a remunerar una actividad que comporte un rendimiento superior al normal, para convertirlo en un complemento de carácter objetivo, aún cuando se hayan fijado una serie de pautas que precisamente lo que vienen a hacer es desfigurar las características que definen el complemento de productividad.. (...) Asimismo se observa que en determinadas situaciones, en las que no concurre presencia de trabajo, tales como vacación anual, asistencia a cursos, permisos legales o reglamentariamente establecidos, incluso cuando la causa de ausencia del trabajo es voluntaria, como es el caso de permiso por asuntos propios, se tiene derecho al percibo del complemento de que se trata.' Argumento que sostiene igualmente la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia de Madrid, entre otras en Ss. de 11/Mayo/01 EDJ 2001/98973 y de 19/Abril/2002, con arreglo al cual, una vez desnaturalizado por la Dirección General de Policía, en la regulación concreta que ha efectuado del mismo, el complemento de productividad, hemos de acudir al régimen aplicable a las retribuciones complementarias, periódicas, fijas y objetivas. Y en el mismo sentido, el TSJ Castilla-León (sede en Burgos) en Sentencia num. 450/03, de 8/Noviembre/03, el TSJ Aragón, en Sentencia núm. 192/2004, de 11/Marzo EDJ 2004/141323 , o el TSJ La Rioja, en Sentencia núm. 359/2004, de 15/Junio EDJ 2004/74382.'

Per tant, la solució seria l'elaboració d'una nova RLT que, partint de la situació actual, regularà com estable allò que ha esdevingut estable, i com a variable i vinculat a la consecució de determinats objectius, allò que hauria de ser com a tal. Però eixa solució, que també es determina en aquest acord, cal realitzar-se prèvia una valoració i determinació de les característiques de cada lloc de treball, cosa que durà un temps.

I per això, de forma transitòria es promou donar un format més formal i transparent als conceptes anteriors, de forma que no es perjudique ni als empleats públics afectats ni a la tasca ordinària de l'Ajuntament, formulant-se el següent

Articulat del Reglament

PRIMER. El complement de productivitat tindrà les següents regles generals:

¬ El complement de productivitat està destinat a retribuir l'especial rendiment, l'activitat extraordinària i l'interés i iniciativa amb què el funcionari exerceix el seu treball.

¬ L'apreciació de la productivitat haurà de realitzar-se en funció de circumstàncies objectives relacionades directament amb l'exercici del lloc i/o àrea de treball i objectius assignats al mateix.

¬ En cap cas les quanties assignades per complement de productivitat durant un període de temps originaran cap tipus de dret individual respecte a les valoracions o apreciacions corresponents a períodes successius.

¬ Correspon al Plenari de cada corporació determinar en el pressupost la quantitat global destinada a l'assignació de complement de productivitat als funcionaris dins dels límits màxims assenyalats en l'art. 7,2, b), d'esta norma, i a l'Alcaldia, sent delegable, la distribució de la dita quantia entre els diferents programes o àrees i l'assignació individual del complement de productivitat, amb subjecció als criteris que si és el cas haja establit el Ple.

SEGON. Sobre els següents conceptes del complement de productivitat, indicats expressament a l'Annex de Personal d'antuvi, s'hauria d'estudiar la possibilitat de modificar una nova Relació de Llocs de Treball i que, prèvia classificació i catalogació, permetera la definició més concreta de les tasques a realitzar, i a partir d'eixa definició, la determinació més adient dels complements de destinació i específic (i els futurs previstos a l'EBEP) més ajustats a les funcions realitzades:

¬ Fons de productivitat.

¬ Complement de tasques específiques.

¬ Complement de productivitat individual.

¬ Productivitat per realitzar les tasques administratives de l'Escola Infantil.

¬ Productivitat per realitzar les tasques administratives del Centre Ocupacional El Castellet.

¬ Productivitat per realitzar la Direcció del Centre Ocupacional El Castellet.

¬ Productivitat per exercir les tasques de Recaptació (este complement s'està rebent des de 09/2008, a partir del moment en què el TAG tresorer passa a realitzar tasques d'Intervenció i RRHH i de suport).

Mentre no es realitze la catalogació, es podrà continuar rebent els conceptes assenyalats a l'Annex amb caràcter de bestreta de forma mensual, i amb la necessitat de formular la determinació del compliment d'objectius assignats a cada programa, i sempre que es complisquen suficientment els objectius determinats.

Els complements individuals tenen el seu suport en la STS 1896/2007 de 19 de març de 2007 'En cuanto al complemento personal (artículo 22 del Reglamento ) decía la demanda que se trataba de un componente retributivo no previsto por la Ley 30/1984, que no podía ampararse en su disposición transitoria décima y que el Ayuntamiento no puede variar el sistema de retribuciones, reservado a la Ley. Frente a ello, la Sentencia observa que nada indica que tal artículo no sea conforme a Derecho porque este complemento regula supuestos excepcionales en los que la legislación básica permite que, por medio de este tipo de retribuciones, se mitiguen situaciones merecedoras de compensación transitoria.

Pues bien, el complemento en cuestión tiene sustento en la disposición transitoria décima de la Ley 30/1984 y el artículo cuestionado del Reglamento lo prevé para aquellos casos en que, a causa de la aplicación del régimen retributivo o de la reclasificación de puestos de trabajo, a un funcionario le correspondieran unas retribuciones inferiores a las que percibía. En tales supuestos, la diferencia pasaría a constituir ese complemento personal y transitorio. Por tanto, no se aprecian aquí las infracciones que afirman los recurrentes, sino las razones de equidad que alega el Ayuntamiento.'

El complement de productivitat individual en els termes del punt anterior, podrà continuar rebent-se amb caràcter de bestreta de forma mensual, a títol exclusivament personal.

El complement de productivitat individual per triennis, que només rep el personal laboral que va homologar la seua retribució a la de funcionaris (pel concepte d'antiguitat, en el moment de l'homologació, tenien reconegut un import superior a la dels funcionaris per este concepte), i repartit en 14 mensualitats.

En el supòsit de substitució d'un titular d'una plaça amb funcions i retribucions superiors, quan no siga possible el nomenament en comissió de serveis, continuarà abonant-se la Productivitat per majors tasques (o per millora de l'ocupació): prevista a l'Acord i Conveni aprovat al plenari municipal de 18-02-2005, per la diferència entre la retribució del lloc efectivament realitzada i la del lloc d'oritge, sense comptar les retribucions individuals (triennis, CPI, CPITr), sempre que la realització de les funcions no siga per substitucions naturals (vacances, permisos, etc.), i sempre superiors a 15 dies naturals de previsió. És a dir, s'abona quan la plaça oritge queda vacant per qualsevol causa reglamentària (baixa, baixa IT / maternitat / paternitat; comissió de serveis a d'altra administració; permís sense retribució; excedència; serveis especials, vacances). Els efectes són a partir de la substitució, sempre que esta excedisca dels 15 dies naturals. Es poden acumular els 15 dies de ser coneguts, com a les vacances discontínues.

Per Resolució motivada de l'Alcaldia, podran abonar-se dins dels crèdits màxims globals establerts pel Plenari, es podran assignar altres productivitats per un període màxim de 6 mesos. Podran prorrogar-se prèvia avaluació dels objectius i sempre que continuen els supòsits de fets que motivaren l'assignació. Si superen un any, s'haurà d'estudiar la seua transformació en complements estables.

Es donarà compte a la comissió d'avaluació l'assignació d'este concepte.

TERCER. La productivitat PER DIES TREBALLATS continuarà rebent-se a raó de 0,79 ¬ per dia hàbil treballat, descomptant les absències no justificades, la qual s'aplicarà amb les següents regles:

¬ El pagament es farà efectiu a partir del mes natural següent a complir un any d'antiguitat efectiva en l'Ajuntament.

¬ Cas de jornades discontinues (poliesportiu, cementeri, serveis tècnics, policia local, i qualsevol altre), i sempre que es realitze la jornada completa habitual, s'entendrà que es treballa els mateixos dies hàbils que el personal d'oficina.

¬ En cas de reducció de jornada, s'abonarà en proporció a la jornada, segons el percentatge de reducció aprovat i aplicat a la nòmina.

QUART. La productivitat per torns de la Policia local, s'abonarà per cada torn efectivament realitzat en els imports següents:

Productivitat Torns (Dilluns - Divendres) Matí 2,98 ¬

Productivitat Torns (Dilluns - Divendres) Vesprada 3,48 ¬

Productivitat Torns (Dilluns - Divendres) Nit 6,94 ¬

Productivitat Torns (Dissabte - Diumenge) Matí 3,88 ¬

Productivitat Torns (Dissabte - Diumenge) Vesprada 4,51 ¬

Productivitat Torns (Dissabte - Diumenge) Nit 9,03 ¬

Productivitat Torns ( Super - rojos ) Matí 4,47 ¬

Productivitat Torns ( Super - rojos) Vesprada 5,22 ¬

Productivitat Torns ( Super - rojos ) Nit 10,52 ¬

En el supòsit d'iniciar-se un torn, i haver d'absentar-se per causa justificada, serà necessari haver completat un mínim de 4 hores.

Per acord de Ple de data 28/12/2011, es fixa com a dies 'superrojos': 24, 25, 31 Desembre; 1 i 6 de FEBRER; Divendres Sant i Diumenge de Pasqua; els dos dies de festa local (agost i desembre).

El personal de la Unitat Rural, en lloc de rebre la productivitat anterior per torns, se'ls abona 65 ¬ mensuals en concepte de 'majors tasques'.

Esta retribució s'abona normalment a mes vençut, previ informe del Responsable de la Policia Local, i quantificació pel Departament de RRHH. En cas de finalització en la relació de serveis, també s'abonarà la del mes de cessament.

CINQUÉ. Els conceptes de productivitat següents s'abonen en totes les situacions d'actiu, i també en situacions de permisos i llicències reglamentàries amb dret a retribució, i integren l'import garantit en els períodes d'Incapacitat Temporal, en els termes de la normativa vigent (RDL 20/2012 i l'acord plenari de 20/09/2012):

¬ Fons de productivitat.

¬ Complement de tasques específiques.

¬ Complement de productivitat individual.

¬ Productivitat per realitzar les tasques administratives de l'Escola Infantil.

¬ Productivitat per realitzar les tasques administratives del Centre Ocupacional El Castellet.

¬ Productivitat per realitzar la Direcció del Centre Ocupacional El Castellet.

¬ Productivitat per exercir les tasques de Recaptació.

¬ Productivitat per dies.

La productivitat per torns de la Policia local, a l'estar vinculada a l'efectiva realització del torn, no tindrà eixa garantia i per tant, no s'abonarà en els períodes d'IT o qualsevol altre permís o llicència.

Tanmateix, la productivitat per tasques administratives de l'Escola Infantil i el COM, i la Direcció del COM, així com el CPTE de serveis socials (diferència en el fons de productivitat), no tenen caràcter personal si no que s'abonen a proposta de la Direcció del centre o Unitat, i aprovació de la regidoria delegada o en defecte, de l'Alcaldia.

SETÉ. La determinació de les tasques i objectius assignats es realitzarà pel responsable de cada àrea i la regidoria corresponent, que haurà de ser ratificat, ampliat o modificat pels regidors delegats o assignats i/o l'Alcaldia, i inclourà necessàriament:

7.1 ANUALMENT:

¬ Determinació de l'horari de cada centre / unitat / empleat, detallat per períodes si és necessari (festius, estiu, etc), diferenciant entre horari del centre, i jornada dels empleats si és diferent. D'haver torns, ritme normal de rotació.

¬ Informe dels responsables sobre els objectius anuals, per àrea i/o individuals, que es fixen amb caràcter prèviament i de forma mínima.

¬ Determinació de les tasques habituals, i període estimat de tramitació dels expedients / tasca a realitzar. D'existir un període mínim o màxim legal, indicació del mateix i de la normativa reguladora. Es podrà fer una remissió a la normativa reguladora de cada matèria.

De no haver variacions, es repetirà l'informe o es farà una remissió a l'anterior.

7.2 SEMESTRALMENT:

¬ Determinació de les tasques pendents de realitzar, o fóra de termini, diferenciant la prioritat i importància de les mateixes, i si és el cas, el motiu del retard, diferenciant la prioritat i importància de les mateixes.

¬ Propostes sobre material i eines.

¬ Tasques i funcions conjunturals, i efectes sobre els objectius. Es realitzarà una fulla descriptiva per cada tasca realitzada.

¬ Existència de felicitacions, queixes o suggeriments de ciutadans o col·lectius, i informe sobre la seua procedència.

¬ Propostes de millora en la gestió, tramitació, relació amb els ciutadans, modelatge, gestió electrònica, estalvi en la despesa. Les propostes seran, necessàriament, sobre funcions legals atribuïdes a l'Ajuntament, i es formularan de forma motivada i seran possibles amb els mitjans tècnics actuals, o amb adaptacions raonables.

¬ Informe dels responsables del compliment dels objectius semestrals (30 de juny i 30 de desembre).

Les tasques i millores pendents, es graduaran per importància, diferenciant entre:

A. Prioritat 1 - d'emergència: aquelles que posen en risc, de forma immediata i certa, la vida o integritat física de les persones.

B. Prioritat 2 - urgents: aquelles que posen en risc, en un període no superior a un mes, la salut de les persones o els edificis o infraestructures.

C. Prioritat 3 - importants: aquelles que posen en risc, en un període entre un mes a 6 mesos, la salut de les persones o els edificis o infraestructures.

D. Prioritat 4 ¬ necessàries: a tenir en compte, però poden esperar en funció de les disponibilitats pressupostàries i de gestió.

Pel que fa a les tasques que tinguen repercussió econòmica en l'Ajuntament, també es podrà fer menció i establir la data prevista de realització, i els efectes de no realitzar-ho en temps i forma.

Estos informes es presentaran a mesura que sorgeixen les necessitats, de qualsevol forma que permeta la seua recepció, sense perjudici de recopilar-los amb la presentació dels documents de valoració d'objectius semestral.

VUITÉ. Es proposen els següents responsables d'àrea:

RESPONSABLES:

¬ Secretaria General: personal i tasques de Secretaria i Oficines

¬ Interventor/a: tasques d'intervenció i personal. Informe cultura i biblioteca i poliesportiu, previ informe del responsable de cada àrea.

¬ Arquitecte/a superior: departament d'urbanisme.

¬ Arquitecte/a tècnic: brigada d'obres i jardins i camins, previ informe del responsable de cada àrea.

¬ TAG: recaptació, finestra única i ADL, cementeri i mercat, previ informe del responsable de cada àrea.

¬ Inspector PL: personal i tasques de la Policia local i seguretat ciutadana.

¬ Director/a EPA: personal i tasques de l'EPA, i biblioteca i cultura.

¬ Escola Infantil: personal i tasques de l'Escola Infantil.

¬ COM: personal i tasques del Centre Ocupacional Municipal El Castellet

¬ Treballadora Social: personal i tasques dels serveis socials generals, programes específics i atenció domiciliària.

Cada responsable tindrà un Regidor assignat, o l'Alcaldia o regidor en qui delegue o designe.

Els Responsables podran sol·licitar informes al respecte de les tasques realitzades i/o pendents al personal que depenent o que les tinga encomanades.

NONÉ. Cada responsable, amb el vist i plau de la Regidoria delegada o de l'Alcaldia, remetrà els documents indicats al punt seté, apartat '7.1 ANUALMENT', abans del 31 d´octubre.

De no fer-ho, s'emetrà un recordatori per part del Departament de Recursos humans.

En tot cas, de no haver-se presentat la documentació abans del 30 novembre, es suspendrà l'abonament dels complements de productivitat prèvia audiència de l'interessat.

Al respecte dels informe de compliment d´objectius es presentaran:

Del 1r semestre (de l´1 de gener al 30 de juny) s´haurà de presentar abans del 31 de juliol de l´any corresponent.

Del 2n semestre (del 1 de juliol al 31 de desembre) s´haurà de presentar abans del 31 de gener de l´any següent.

De no fer-ho, s'emetrà un recordatori per part del Departament de Recursos humans, i en tot cas, de no presentar-se abans de finalitzar les dos mensualitats posteriors al semestre, es suspendrà l'abonament dels complements de productivitat prèvia audiència de l'interessat.

DESÉ. La valoració global de cada àrea / empleat tindrà en compte almenys, per considerar-se rendiment suficient:

¬ Compliment de l'horari, jornada i justificació d'absències.

¬ Compliment de les tasques ordinàries assignades a l'àrea i/o plaça. Justificació suficient i motivada de les deficiències o retards.

¬ Presentació i implicació en propostes de millores, novetats, eficàcia i eficiència en la prestació del servei.

¬ Tasques pendents: relació i orde de prelació, diferenciant la urgència i importància de les mateixes.

¬ Valoració de deficiències i queixes.

Posteriorment, l'avaluació es realitzarà semestralment, i en tot cas, abans del 31 de desembre de cada any.

ONZÉ. Amb les propostes de millora i d'estalvi en la despesa es realitzarà una valoració que podrà incloure un premi en funció de la valoració de la millora o de l'estalvi real i efectiu.

Dins dels crèdits globals de productivitat, l'Alcaldia podrà dotar un fons per tal d'incentivar les propostes.

El repartiment es farà a proposta d'una comissió d'avaluació formada per 3 representants de l'Ajuntament designats per l'Alcaldia entre regidors i empleats, i 3 dels sindicats representants en la MGN, que formularà proposta de resolució a l'Alcaldia o regidoria de recursos humans.

DOTZÉ. A proposta motivada de la Regidoria delegada o de l'Alcaldia, prèvia audiència de l'empleat interessat, podrà no abonar-se els complements de productivitat indicats anteriorment, en el supòsit de deficiències en el funcionament del servei no justificables.

La proposta haurà d'indicar el període i causes de no retribució. Haurà de ratificar-se pel Plenari municipal si es tracta d'una de les productivitats indicades expressament a l'Annex de Personal.

TRETZÉ. S'autoritza a l'Alcaldia per:

¬ Dictar, previ informe de la comissió d'avaluació, les instruccions i aclariments necessaris per tal de fer efectiu el que disposa este Reglament.

¬ Autoritzar els pagaments en les nòmines a compte de la liquidació semestral de les avaluacions.

¬ Realitzar les modificacions de crèdit al pressupost, dins dels crèdits globals assignats, per tal de fer efectiu el que disposa este Reglament. En el cas del personal funcionari, podrà realitzar modificacions fins al límit indicat al Pressupost inicial de cada exercici, o en el prorrogat, com a límit a efectes de l'article 7.2 del RD 861/1986.

CATORZÉ. Per a aquest any 2015, l´aplicació dels terminis de presentació de l´informe establert al punt 7.1 s´haurà de remetre a RR.HH abans del 30 de setembre. L´informe del grau de compliment dels objectius s´haurà de remetre abans del 31 de gener de 2016, al respecte del període 1 de gener 2015 fins 31 de desembre de 2015.

DISPOSICIÓ ADDICIONAL PRIMERA. Les quanties del complement de productivitat rebudes en exercicis anteriors, i que no han tingut una valoració de disconformitat en cap moment, s'entenen validades a tots els efectes.

DISPOSICIÓ ADDICIONAL SEGONA. L'Ajuntament de Villanueva de Castellón, al mateix plenari d'aprovació inicial del present reglament, de 31 de març de 2015, assumeix el compromís d'iniciar els tràmits per confeccionar una nova Relació de Llocs de Treball, o almenys una actualització del Catàleg de Llocs de Treball, que finalitzarà abans del 30 de desembre de 2015.

Contra el present Acord, cap interposar recurs contenciós administratiu, davant de la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de València amb seu a València, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà a la publicació del present anunci, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció contenciosa administrativa.

Villanueva de Castellón, 8 de setembre de 2015.-L'Alcalde-President, Oscar Noguera Alberola.

2015/21294